Przejdź do treści

Reklamacje i Zwroty

ZASADY POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli paczka nosi znamiona uszkodzenia (wgniecenia, dziury, etc.) zalecamy odmówienie odbioru – prosimy też o natychmiastowy kontakt.

Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, otwórz paczkę w obecności kuriera – w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z produktów, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli produkt uległ uszkodzeniu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

W ciągu 14 dni od otrzymania informacji o reklamacji, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie innego produktu lub zwrot pieniędzy.

W razie wątpliwości, prosimy o  kontakt. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz nie może dotrzeć do nas uszkodzony. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, zwrot nie zostanie uznany.